piątek, 1 marca 2013

Dobrze, ze nie wiesz co u mnie, bo peklo by Ci serce

Znowu spać, znowu tęsknie, znowu to samo...
Teraz ide spać i to spać dłuuuuuuuuuuuuuuuugo.
Tak, żeby się wreszcie wyspać.

Pozdro. Jedyna piosenka hip-hopowa która mi się spodobała :O Brawo dla Pezeta :O



'Kolejny skurcz. Spizgany siedzisz i nic nie czujesz. No może poza tym, że życie jest pojebane.'

Nie tedy droga.

Wykończona. Znowu.
Bo jakże miłym wf'ie z Aneczką, Justynką, Monią i Żanetką XD
Nie no, fajnie...
Dobra... spadam na grupe.

'Wiesz, chciałabym wrócić do czasów, gdy byłam szczęśliwa'
FARNA



czwartek, 28 lutego 2013

Ale przyznaj, ze w sumie sie zyje cudnie

No no to ten... siedzę. Sama. Przed kompem. Zaspana. Przespałam się chwile i już... już mam dosyć. A więc odchodzę w marzenia i zajmuję się moim ulubionym zajęciem - OPIEPSZANIEM SIĘ. Może dlatego, że to wychodzi mi najlepiej ;_;
Czasem mam dość niektórych osób, no ale... przymknie się oko na głupote innych. 
CHCE MI SIĘ SPAĆ  :C
Jestem zmęczona. Zmęczona życiem.
COMA

środa, 27 lutego 2013

Sie macie ludzie!

Siadłam przy kompie, chociaż taka jestem straaaaaasznie zmęczona... nic mi się nie chce ostatnio :c 
Mogłabym jakoś wykorzystać przynajmniej ten czas... fak :c
Tęsknie.

NOW